Tygutmaning

Efter att ha gått med i gruppen sytokar på fb så har det blivit många (fina) tygbeställningar. Nu kommer jag anta en utmaning som går ut på att sy upp många av alla dessa tyger. Lite regler finns och de är:
Först när man sytt upp tre meter tyg får man köpa en ny meter. Några kör varianter på detta och har antal plagg istället.
Gäller från 1 juni till 31 augusti men jag kommer starta redan nu.
Redan lagda beställningar är ok. (jag har dock inga)
Kommer blogga om dett aregelbundet för att få en sporre at faktiskt hålla mig till utmaningen.
Här ska sys! Startar direkt med en solhatt och hoppas även få till en singoallaklänning under kvällen.
Det jag sytt än är:
Solhatt till mig själv.
Singoallaklänningi stl 68/74
Haremsbyxor i stl 62
Haremsbyxor i stl 58
Omlottbody i stl 62
Solhatt i stl 58
Kepsmössa i stl 56
Shorts stl 62
Jag har gjort av med ca 2 m tyg
Jag har köpt 0 m tyg

Meddelanden

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0